Gdzie wysłać telefon HTC na gwarancję?

0
48

Obsługa gwarancja urządzeń mobilnych w dzisiejszych czasach to bardzo ważna kwestia. Mimo tego, że istnieje dla niemalże „każdego” sprzętu, warto wiedzieć gdzie należy wysłać nasz telefon w przypadku awarii. Za obsługę serwisową telefonów HTC odpowiada firma CDTI, dawny Regenersis.
 

Sprawdź kartę gwarancyjną przed zakupem

Kiedy decydujemy się już na zakup nowoczesnego smartfona, warto jeszcze oprócz sprawdzania specyfikacji zajrzeć w kartę gwarancyjną. To własnie tam zapisane są wszystkie nasze prawa i obowiązki względem zakupionego urządzenia. Mimo faktu, że w dzisiejszych czasach coraz częściej karta gwarancyjna (nie zawsze i nie wszędzie) nie jest wymagana to jednak pamiętajmy, że taki dokument zawiera sporo ważnych informacji, które w momencie reklamacji urządzenia mogą się nam bardzo przydać. Nazwałbym to takim „dekalogiem” producenta względem klienta końcowego. Firma HTC doskonale zdaje sobie z tego sprawę jednocześnie oferując klientom wsparcie serwisowe w postaci firmy CDTI, znanej bardziej jako Regenersis.

Producent zawsze będzie postępował zgodnie z zapisami w takiej karcie wiedząc, że dokładnie to samo może zrobić klient. Pamiętajmy, że dobry, solidny smartfon w przystępnej cenie to nie wszystko. Producent może (nie musi) zawrzeć w karcie gwarancyjnej ważne punkty, które mogą zaważyć o wyborze telefonu (np. oferując nam wymianę urządzenia po 3 naprawach elektromechanicznych). Właśnie dlatego warto zanim kupimy telefon zapoznać się z kartą gwarancyjną, która naprawdę nie jest długa.

Serwis Regenersis/CDTI wspiera HTC

Tajwański koncern od początku swego istnienia współpracuje z serwisem Regenersis. Podejrzewam, że wielu klientów miało nie raz przyjemność poznać usługi serwisowe tej firmy, która na rynku zajmuje się obsługą też innych producentów. Aby zgłosić urządzenie do serwisu CDTI należy udać się do sprzedawcy składając telefon na reklamacji gwarancyjnej. Jeśli jednak chcemy skorzystać ze znacznie szybszej drogi jaką jest obsługa Door to Door, wystarczy, że zgłosimy telefon poprzez prosty formularz na stronie firmy CDTI.

Zgłoszenie telefonów HTC do naprawy / fot.cdti.pl

Bardzo fajnym rozwiązaniem jest fakt, że serwis nie wymaga od nas wcześniejszych zgłoszeń podając wszelkie instrukcję. Pamiętajmy, że do urządzenia powinniśmy dołączyć wypełnioną kartę gwarancyjną (ewentualnie fakturę z numerem imei) i oczywiście dowód zakupu, który jest wymagany do wykonania obsługi serwisowej. Dodatkowo przyda się podać dokładny opis usterki. Pamiętajmy, że niezależnie od tego, gdzie oddajemy telefony należałoby go dokładnie opisać (stan, wygląd) lub po prostu wykonać zdjęcia, które później mogą się przydać w przypadku ewentualnych problemów reklamacyjnych. Po wysłaniu telefonu wystarczy nam już tylko oczekiwać na powrót kuriera firmy UPS z telefonem. Firma CDTI stale podnosi jakość swoich usług. Przykładem tego może być nowa forma zgłoszeń telefonów do naprawy online poprzez stronę z własnym kontem.
 
Źródło: Regenersis