Gdzie wysłać telefon Xiaomi na gwarancję?

0
36

Popularne i chińskie smartfony zalewają Polskę z dnia na dzień. Firma Huawei czy Lenovo dość intensywnie rozwijają swój mobilny rynek. Do grona tych gigantów postanowił dołączyć jeszcze jeden gracz, firma Xiaomi. Dystrybucja smartfonów tego producenta oprócz sprzedaży otrzymała w Polsce również wsparcie serwisowe w postaci serwisu CCS.
 
Chiński producent, który dość szybko rozwija się na całym świecie, szybko zauważył, że w Polsce jest ogromny rynek chętnych klientów. Niestety tak duże grono wymaga również wsparcia serwisowego czym z początku zajął się pierwszy dystrybutor ABC DATA nawiązując współpracę ze znanym francuskim serwisem SBE. Jak się później okazało, obsługa serwisowa Xiaomi szybko uległa zmianie.

Chińska marka trafia do CCS-u

Xiaomi bardzo uważnie śledzi wszystkie działania rynkowe konkurencji stale dokładając należytej staranności do obsługi swoich smartfonów. Przykładem tego działania jest zmiana punktu serwisowego. Od teraz klienci mogą oddać swoje telefony marki Xiaomi nie tylko do sprzedawcy, ale również do serwisu CCS bezpośrednio drogą Door to Door. W ten sposób omijamy obsługę u sprzedawcy, która może wydłużyć cały proces serwisowy.

Jak na serwis gwarancyjny przystało, firma CCS działa bardzo podobnie do swojej konkurencji. Na stronie serwisu możemy zamówić kuriera po paczkę bezpośrednio do naszego domu lub miejsca pracy. Pamiętajmy, że nasze przygotowane (zabezpieczone na transport) urządzenie oprócz wypełnionej karty gwarancyjnej powinno mieć dodatkowo czytelny dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury z czytelnym numerem imei. Później po odebraniu przesyłki przez kuriera pozostaje nam mieć już tylko nadzieję, że obsługa serwisowa została należycie wykonana. Godna uwagi jest informacja, że CCS naprawia telefony tylko i wyłącznie z polskiej dystrybucji pochodzącej bezpośrednio od firmy ABC DATA oraz Ingram Micro Poland.
 
Źródło: CCS